1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614834 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 604631

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2005-10-27
Friman SR:Ursäkta mig men jag är inte lika flink på tangent bordet som du. Men jag tror att det går att läsa iallafall.Jag lovar att jag ska försöka bättra mig på den kanten.Sen blev det kanske lite fel det jag skrev det var inte riktat mot just honom. Jag blir bara lite trött att höra folk o fä säga att det är för många matcher i grundserien.För sjutton jag älskar ju hockey och det man älskar vill man ha mycket av.Hoppas timrå krigar på bra idag. Dom får bra stöd ifrån sundsvall ett helt tåg med supp.verkar det som. KÄMPA TIMRÅ IK!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.