Jag och min sambo vill tacka SK för ett glimmrande arrangemang! Utan röst och med ögonlock tunga som djurgårdssinnen konstaterade vi att det här var ett väldigt trevligt sätt att tillbringa en lördag på.
Keep on! Vi kommer säkert med fler gånger.
Det är en fröjd att få vara med i en sån här supporterklubb/Hejaklack. Får cred från spelarna, Kenta, motståndarsupportrar och media.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Utan röst och med ögonlock tunga som djurgårdssinnen konstaterade vi att det här var ett väldigt trevligt sätt att tillbringa en lördag på.
Keep on! Vi kommer säkert med fler gånger.
Det är en fröjd att få vara med i en sån här supporterklubb/Hejaklack.
Får cred från spelarna, Kenta, motståndarsupportrar och media.
Det är en ÄRA att vara TIK-supporter!