-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4970)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
C-J Johansson kan jag hålla med om att han varit ett osäkert kort. Mina krav var inte så höga på honom från första början, så jag kan inte kalla honom för flopp. Men iom att vi har det rätt så bra ställt på backsidan är jag inte orolig för den lagdelen vare sig med eller utan Johansson.
Ström har varit riktigt bra i en match, den här nere i Göteborg. I övrigt rätt uddlöst. Han behöver visa mer, och iom att man vet om vad han kan sedan tidigare så finns det väl bevisligen mer att hämta. Där står mitt hopp fortfarande till att det också kommer att lossna förr eller senare. I ett slutspel, kanske?
Så du tycker inte att en spelare som Anton Strålman har glänst? Är inte han kandidat till en plats i truppen till J-VM?