1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614810 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 607134

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2005-11-01
RocknRolf2: Ja. Det vore ju inte helt fel med nån spelare som kunde göra mål. Eller i alla fall skjuta någorlunda hårt och på mål. I dag lyckades man bara lägga i väg fösare mot mål. Dom gånger skotten hade lite kraft i sig missades målet.

Hela laget bör skämmas för sin insats. Otroligt lojt och dåligt spel i andra. Man bör faktiskt kunna kräva lite mer av Timrå när man ställs mot bottenlag hemma. Men det där med att föra matcher mot sämre lag verkar inte vara Timrås grej, i alla fall inte på hemmaplan.

Matchens höjdpunkt var onekligen då Hallins klubba for över sargen och fångades av en person i publiken. Resten av matchen var bara en grå dimma.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.