1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614807 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 608422

Sv: HV 71 - Timrå IK 2005-11-03
tjobba: Härligt att du är positivist. Jag undrar hur länge jag orkar skrika okvädes ord till domaren framför dumburken ikväll.

Läget för Timrå i en match som denna är väl att dom som vanligt är utdömda. Hemma bra men borta bäst?

Ikväll får HV det svettigt - tror jag - fast jag kan ju som vanligt ha fel!

Heja Timrå IK - Ni är dom bästa - heja heja heja heja in med pucken i krysset och inte sitta i utvisningsbåset för hysset. Hahahahaha

PP:et måste nog också skärpas till tror jag fast jag egentligen inte vet nåt om hockey - fast jag tror jag vet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.