1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 608865

Sv: HV 71 - Timrå IK 2005-11-03
Det är så fruktansvärt typiskt Timrå att trycka på i princip hela matchen och sen få nått jävla skit-mål i röven, och även så fruktansvärt signifikativt för ett topplag att få dom målen, även fast man inte alls styr matchen.

Men frågan är fortfarande, vad gör Karl Koskinen? Jag blir så jävla less. Nu skulle vi ha avgjort detta tidigare, om det funnits en tillstymmelse av en målskytt i det här laget. Nu har vi inte det, utan lyckas bara göra mål när det är mindre än en minut kvar av matchen. Har man sett det förut? Mm, ja det har man. Och frågan som jag ställde var alltså vad Karl Koskinen håller på med när man har tryck i offensiv zon och helt klart har chansen att kvittera till 2-2.

Vilken satans tomhet man känner just nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.