-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4956)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Sen tycker jag att man tappar det konstruktiva anfallsspelet om man har för många "brunkare" som bara smäller på runt sargerna.
Vi har varit bortskämda med Gunno och senaste året Z:a och Jonte m fl som avgjort många matcher och det ser vi ju nu att såna spelare saknas i denna trupp. Har man inte släppt in nåt mål borta mot Hv efter 2 1/2 period så borde man gjort nåt framåt på de chanser de skapade och då hade minst 1 poäng följt med upp till Timrå.
Sen vet jag att det är SVÅRT att få tag på just målskyttar - alla letar efter såna och får man tag på nån så kan det bli dyrt(Orzagh i Lule t e x)
Lintner skulle passa bra in det här laget och mål kan han ju också göra trots att han är back - Nåja som sagt var man kan ju alltid önska!!
VI KOMMER IGEN!!!