-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4962)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Det håller inte att skjuta på allt även om nåt skitmål kan gå in skulle tro att TIK skjuter mest utan att få utdelning ca 14 per mål och de är inte bra. TIK har blivit bättre på att skymma målis men ack så dålig utdelning, skulle tror de är sämst i serien på detta, enda lag som undantar regeln är Brynäs som är ruskigt bra att få in pucken på få skott, de är även bäst i powerplay nästan 20%, det topp. Håller med; Ström håller ej måttet, men så vart han ratad VF också, Sloan verkar vara en Jinman typ fast sämre, Enligt statistik kommer serien att se ut så här nu till slutet men jag tror det kan bli lite ändring
Luleå har förstärkt och de tror jag är bästa norrlaget i år, synd om Leksand
de är körda de måste vinna varannan mach för att komma över stecket
och de gör de inte, Mora såg väldigt blek ut de man såg på tv nu, så tipset blir Dalarna i bott Tik på 8de