Där ser man, nu blir det låg toleransnivå från domarna även i OS Eller som Teemu Selenä säger: – Perfekt. Jag tycker att europeisk klubbhockey ska börja också. Många vänner hemma säger att spelet där är värre än någonsin.
Undrar hur det blir med rinkstorlek och zonernas storlek? Mittzon i NHL påminner snart om ett övergångsställe.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Eller som Teemu Selenä säger:
– Perfekt. Jag tycker att europeisk klubbhockey ska börja också. Många vänner hemma säger att spelet där är värre än någonsin.
Undrar hur det blir med rinkstorlek och zonernas storlek?
Mittzon i NHL påminner snart om ett övergångsställe.