Herminator: I OS är det väl stor rink som gäller. Vidare är det bra med hårdare regler, men den nolltolerans som nu är i NHL är nästintill patetisk. Mål hela tiden eftersom försvararna inte får göra nåt i stort sett utan att bli utvisade. Skulle det inte bli mål blir det istället utvisning. Hur kul är det egentligen med matcher som slutar 8-7 varje kväll?
Jag är till viss del nöjd med de nya NHL reglerna och till viss del missnöjd, någon mellanväg skulle jag vilja se.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag är till viss del nöjd med de nya NHL reglerna och till viss del missnöjd, någon mellanväg skulle jag vilja se.