Frella: "men den nolltolerans som nu är i NHL är nästintill patetisk. Mål hela tiden eftersom försvararna inte får göra nåt i stort sett utan att bli utvisade."
Nja, skillnaden är väl kanske att dom som tidigare varit vana vid att haka och interfera bort sina motståndarforwards helt enkelt inte hunnit anpassa sig riktigt ännu. Verkar som om dom ser lite konfunderade ut och inte vet vad dom skall göra. Detta ger tydligen också återverkningar på de som tacklas korrekt, men som nu kanske av rädsla håller igen lite grann. Give it som more time, som tysken sa.... ;-)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nja, skillnaden är väl kanske att dom som tidigare varit vana vid att haka och interfera bort sina motståndarforwards helt enkelt inte hunnit anpassa sig riktigt ännu. Verkar som om dom ser lite konfunderade ut och inte vet vad dom skall göra.
Detta ger tydligen också återverkningar på de som tacklas korrekt, men som nu kanske av rädsla håller igen lite grann.
Give it som more time, som tysken sa.... ;-)