Frella: Jag är också kluven. Hårt spel är ju en del av hockeyn. Samtidigt är jag jäkligt less på alla som kommer undan med sina hakningar och fasthållningar. Kan nog ställa upp på att man dömer något hårdare för lirets skull, även i ES.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Samtidigt är jag jäkligt less på alla som kommer undan med sina hakningar och fasthållningar. Kan nog ställa upp på att man dömer något hårdare för lirets skull, även i ES.