Frella: Tycker det känns som om domarna ändå släppt lite på intentionerna och föresatserna här hemma eftersom. Däremot verkar dom hittills iaf ha varit mkt strikta i NHL med denna bit. Återstår dock att se om samma tolkningnar gäller när det börjar vankas slutspel. Man kan ju alltid hoppas.... Tror du inte domarna får det djävligt svårt att ha en bedömning i mittzon och en annan i försvarszon. Vad händer t.ex om en grej händer på blå linjen? Då gäller det för zebrorna att ha hököga och millimeterlinjalen redo... ;-)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Däremot verkar dom hittills iaf ha varit mkt strikta i NHL med denna bit.
Återstår dock att se om samma tolkningnar gäller när det börjar vankas slutspel.
Man kan ju alltid hoppas....
Tror du inte domarna får det djävligt svårt att ha en bedömning i mittzon och en annan i försvarszon.
Vad händer t.ex om en grej händer på blå linjen?
Då gäller det för zebrorna att ha hököga och millimeterlinjalen redo... ;-)