1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 612883

Sv: NHL-regler i OS
Frella: Ja, det har varit lite si och så med konsekvensen.
Tror definitivt att heltidsanställda domare skulle höja nivån på rättsskipningen och därmed i förlängningen också lättare för domarna att praktisera t.ex en nolltolerans.
Nu var ju nolltoleransen därborta iofs EN av de saker som man införde efter lockouten, då man såg sig tvungna att hitta på en massa saker för att få tillbaka publiken och därmed också få tillbaka intresset för hockeyn igen.
Inte alls säkert att man lyckas bibehålla sin nolltolerans i fortsättningen.
Är rädd att den kommer att urholkas så småningom.
Ett bra tecken är trots allt ändå att man vill införa densamma i OS, vilket kanske gör att fler länder tar efter...

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer