-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4956)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Som willyson redan tagit upp så har vi alla varit spermier och vunnit det stora loppet.
När jag var en liten spermie gick det en fruktansvärt världelös historia om en liten spermie som "levde" före min tid.
Han var en såndäringa riktig hurtigbullespermie och tränade flitigt varje dag för att få vinna det stora loppet.
En dag kände hurtigbullespermien att det var dags och ställde sig i första startledet och starten gick.
hurtigbullespermien drog snabbt ifrån alla andra born to lose (ungefär så som Smokey skridskar ifrån alla på supporterhåkkyträningarna)
och efter ett tag kunde hurtigbullespermien inte se någon bakom sig längre.
Till slut trodde han att han kommit fram, han stannade och pustade ut.
Men till sin stora förvåning såg han att tre små varelser redan satt och väntade på honom där han stannat.
hurtigbullespermien frågade upprört:
-Hur kunde ni tre spermier komma före mig?
Varpå de svarade:
-Vi är inga spermier, vi är tandtroll!
Hehe.