-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4982)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
- Jag vill dock ge grabbarna en elogé för att de aldrig gav slaget förlorat. Det är svårt att hämta in ett tremålsunderläge på den här nivån, men grabbarna gjorde ett försök.
Jag som ej var där har svårt att tro på detta efter allt jag läst här,var och såg bedrövelsen mot SSK men rycktet säger att denna match var sämre och då kan jag inte förstå hur spelarna skulle kunna förtjäna en eloge för att de aldrig gav upp.
Då kändes det som om alla väntade på att någon annan skulle ta tag i saken men så blev det aldrig.
1 Fråga varför envisas dom med Oksa i mål mot lag som skall vara jämnt motstånd och Asplund mot topplagen,NÄ nu vill jag ha Asplund i kassen i morgon och att dom kör över BIF