1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614758 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 618681

Sv: GO TIMRÅ GO
Dags att ta fram GULD-TRÅDEN!!!!!
Dags att kavla upp armarna....
Dags att höja tempot...
Dags att ta bort Timrå IKs måltorka...
Vi MÅSTE VINNA imorgon mot Luleå HF!!!
Det finns inga,men längre.....
Någongång MÅSTE puckuslingen studsa in
mer än 2 gånger för Timrå IK per match...
Vi MÅSTE få utdelning någongång...
Ketchupflaskan MÅSTE någongång spruta Timrå IKs väg..
Vi MÅSTE kriga..
Vi MÅSTE Kämpa i 60 minuter..
Vi MÅSTE kämpa i 31 matcher till innan slutspelet..
Vi MÅSTE vara där då...
Vi får INTE ge upp..
Vi MÅSTE svettas fett i varje match..
Vi får INTE vika ner oss..
Nu vänder vi på det här igen..
Nu börjar vi göra mål igen.....många mål!
Lagen bakom oss flåsar oss i nacken...
Vi MÅSTE ha bakom oss..
Vi MÅSTE vägra kvalserien..
Vi SKA vara i slutspel..
Vi MÅSTE TILLSAMMANS stötta vårat lag i 100% även
i MOTGÅNG..
Vi får INTE ge dom ryggen och skälla..
Vi MÅSTE hjälpa,inte stjälpa..
Kom igen våra hockey-hjältar i Timrå IK..
Nu vill vi ha glädje,tårar och lycka..
Ge oss det imorgon till att börja med..
Nu vänder vi den negativa trenden...
Nu löser vi upp måltorkan..
Nu ger vi järnet..
Nu skjuter vi puckuslingen i MÅL!!!!
KOM IGEN TIMRÅ IK KOM IGEN!!!!
KÄMPA...KÄMPA!!!

Älska Timrå IK i vått och torrt o i MOTGÅNG ALLTID!!!

Lall On Lall On..

Trevlig helg allesammans..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.