Nu när uppvärmingen är slut för våran del och att vi nu iom. kommande match kliver in på allvar så är intresset från vårat håll stort!! har hört sköna kommentarer från folk som vill bl.a. Tunnla dig fram o tillbaka tills du ber om nåd..
Det är dock en fis i rymden om man jämför med alla kommentarer om Vomerare.. där är det dock lite hårdare tag som gäller
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nu när uppvärmingen är slut för våran del och att vi nu iom. kommande match kliver in på allvar så är intresset från vårat håll stort!! har hört sköna kommentarer från folk som vill bl.a. Tunnla dig fram o tillbaka tills du ber om nåd..
Det är dock en fis i rymden om man jämför med alla kommentarer om Vomerare.. där är det dock lite hårdare tag som gäller