Bragd-Birger: Tootsie är kvallite, I hetaste laget vet jag inte, annars gillar jag Dead men don't wear plaid med Steve Martin, den där svartvita från 1982.
Vidare kan man undra om du märkt det som står skrivet ovan. Om du lyfter blicken lite kanske du märker att någon har skrivit dit regler för Timrås GB. Jag gissar att det inte är en slump.
Sen har jag förstått att du kommer att var missnöjd i resten av ditt liv, såvida du inte ändrar dig, Övik är en alldeles förträffligt välmående stad, det är nog svårt att hitta en stad i samma storlek som mår bättre. En enorm framåtanda, ett entreprenörskap som växer snabbt, en kommunal ekonomi i harmoni, tillväxt som saknar motstycke i landet, skolor som får bästa betyg i jämförelser, infrastruktur som påminner om storstäder, bostadsbyggande i massor, vår ultramoderna supercoola arena som snart står klar, eropas mordernaste backhopparanläggning, inflyttningsnetto som ingen annan stad i länet, etablering av massor av olika kjedjor och stormarknader, gallerior och annat. Alla vill vara med och synas här. Men vissa får bara se på.
Så därför ber jag dig att fundra en minut eller två vad du bygger din argument på, det är klappast verkligheten, för den ser helt annorlunda ut.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vidare kan man undra om du märkt det som står skrivet ovan. Om du lyfter blicken lite kanske du märker att någon har skrivit dit regler för Timrås GB. Jag gissar att det inte är en slump.
Sen har jag förstått att du kommer att var missnöjd i resten av ditt liv, såvida du inte ändrar dig, Övik är en alldeles förträffligt välmående stad, det är nog svårt att hitta en stad i samma storlek som mår bättre. En enorm framåtanda, ett entreprenörskap som växer snabbt, en kommunal ekonomi i harmoni, tillväxt som saknar motstycke i landet, skolor som får bästa betyg i jämförelser, infrastruktur som påminner om storstäder, bostadsbyggande i massor, vår ultramoderna supercoola arena som snart står klar, eropas mordernaste backhopparanläggning, inflyttningsnetto som ingen annan stad i länet, etablering av massor av olika kjedjor och stormarknader, gallerior och annat. Alla vill vara med och synas här. Men vissa får bara se på.
Så därför ber jag dig att fundra en minut eller två vad du bygger din argument på, det är klappast verkligheten, för den ser helt annorlunda ut.