gud: Laget ser slagstarkt ut i år .. vi har kvar stommen, och fått in lite spännande nyförvärv, nu när Rolle fått ett år med laget så tror jag att detta kan gå riktigt bra!
Min egen form börjar ta sig .. kör styrke varje dag och ska till veckan börja med hela två ispass i veckan!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Min egen form börjar ta sig .. kör styrke varje dag och ska till veckan börja med hela två ispass i veckan!