1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 622671

Sv: Modo - Timrå IK 2005-11-22
MB:
Lugn o fin ännu en gång..

Jag var inte riktig tydlig i mitt inlägg..
Det var bara den övre delen som var riktad mot dig..
Resten var till alla att läsa o suga på...

Sorry..

ALLA...
För om det är någon som tror att Nubben sitter o rullar
tummarna så är den människan i mina ögon otroligt korkad

Men som alla även vet så finns det inte en uppsjö med lirare att bara plocka..Varken nu eller före säsongen startade..

Låt Nubben jobba i mer lugn o ro så ska ni få se att han till slut
tar fram någon/några spelare som saknas i laget idag..

För ingen här vill väl att Nubben bara ska köpa för köpandets skull??

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer