-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Apropå nånting... (188098)
- Silly Season 2026-27 (5014)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Det blir bara värre år efter år och det slår tyvärr tillbaka till slut.
Var det inte till denna säsong som lediga spelare ville till Timrå ,så har ju inte fallet varit förr om åren om man säger så.
Dom tydligaste exemplen är Oksa och Laakonen vad är det för typ av scouting om jag får fråga?
Det luktar kvalserien lång väg och väl där så räcker varken målvaktspelet eller målskyttet till mot lag fulla av självförtroende.
Pisstråkigt när vi nu hade etablerat oss på denna nivå.
Angående dagens match så släpper vi som vanligt in ett skitmål, klar målvaktstavla tyvärr, i övrigt så är det pinsamt att inte göra ett enda mål när man skjuter 35 skott på mål.
Men det klart oturen grinar oss som vanligt i ansiktet eller?
Det är ju pinsamt att skylla på otur när man gör mål på 6% av sina skott på mål bara Leksand är värre.
Laget räcker tyvärr inte till framför mål med 20 st gnuggare så är det inte så konstigt kanske.
Nu är det bara att bryta ihop och komma igen
Forza TImrå