Jesse P: Ja vi ligger ju inte på 11-plats som Wikegård tippade. Det är ju ett sätt att se på det som en skräll. Förmodligen är man väl alldeles för negativ själv. Men vissa här skrivande retar ju upp en. Ähh jag skiter i RR hädanefter. Hoppla Wennerholm!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är ju ett sätt att se på det som en skräll.
Förmodligen är man väl alldeles för negativ själv.
Men vissa här skrivande retar ju upp en. Ähh jag skiter i RR hädanefter.
Hoppla Wennerholm!