1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614829 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 622764

Sv: Modo - Timrå IK 2005-11-22
RocknRolf2:
Här sitter man nykter och börjar hålla med dig roffe ;-)
Det har nu gått 22 omgångar och det lossnar inte för TIK, INGEN timrå spelare finns med bland dom 25 bästa i poängligan i ES, vi har lyckats göra 41 mål framåt (bara LIF är sämre med 35) vi har släppt in 54 mål, faktiskt lika många som frölunda men dom producerar ju framåt (87 st)
Så vad göra? någon riktig målskytt verkar ju inte finnas, ALLA lag letar ju en sådan, då finns bara en sak kvar, täta bakåt, lägga pengarna på en målvakt i världsklass som lägger sig i topp bland ES målvakterna, kanske släpper max två mål per match,,då KANSKE vi har lite flyt och kan fixa detta, som det ser ut nu så är jag glad bara vi slipper KS, slutspel skulle vara en skräll iår. Frågan är vad TIK gör med pengarna, vill dom göra en rekordvinst denna säsong? pynta en jumbotron cash? vad är målet?

Nu tycker jag att något måste hända i nästa transferfönster, annars är det KS som gäller....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.