1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 622781

Sv: Modo - Timrå IK 2005-11-22
actionleif: Hade det varit missar på öppet mål som man missar för att isen spelar spratt eller liknande, så ok. Faktum ör att målvakten stod i vägen för skotten, det fanns inga parametrar som gjorde att puckbanorna förtjänade bättre öden än de hade. Det är inte så svårt för mig att se verkligheten som den är, i stället för att behöva fantisera om en annorlunda värld där allt går precis som man vill. Fakta talar för sig själv i det här fallet. Ett friläge är inte värt att gå i mål om man inte tar avslutningen t.ex. Räddar målvakten så är inte pucken värd att gå i mål, varför skulle den vara det. Men en puck som felaktigt döms bort är värd att bli mål. Vi vann med 2-0 således. grattis till oss, nu är det sju poäng ner till träsket.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.