TIK-Supporter: Det är väl inte Kenta som skjuter skotten på planen ? enligt initierade källor ( dagbladets sportavdel.) så specialtränas det avslut och det ser riktigt bra ut - snart lossnar det och Nordgren kommer hem... grabbarna vill mycket och spelar som oftas bra ! det kommer, det kommer, bananer bananer där borta i skyn ...trazan apansson ;-) PS ropa skandal och pinsamt när säsongen är slut och om vi har åkt ut ! SLUTSPEL nästa - vi vinner vi vann !!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
enligt initierade källor ( dagbladets sportavdel.) så specialtränas det avslut och det ser riktigt bra ut - snart lossnar det och Nordgren kommer hem... grabbarna vill mycket och spelar som oftas bra ! det kommer, det kommer, bananer bananer där borta i skyn ...trazan apansson ;-) PS ropa skandal och pinsamt när säsongen är slut och om vi har åkt ut ! SLUTSPEL nästa - vi vinner vi vann !!