Talangscouten: Varför skriva två trådar? Varför inte ta det i en och samma?
Hur som helst kan jag nog hålla med dig i mångt och mycket. Men jag tycker kanske inte att Nielsen är en misslyckad värvning. Visst hade han kanske förväntningar på sig att prestera bättre. Men jag tycker ändå att han får godkänt, om än ett svagt sådant.
De övriga tre kan jag hålla med om. Speciellt Ström. Sloan trodde jag mer på, men han har inte alls levererat. Wennerberg ligger i någon slags gråzon match efter match, det händer inte vidare mycket kring honom.
Strålman är otroligt rolig att titta på. Han är verkligen en duktig back och jag hoppas att vi får se honom i Timrå ett par säsonger till. Regin har väl egentligen inte levererat så där jättemycket. Men han är ung och duktig, rolig att titta på då han har en härlig teknik. Warg är jag positivt överraskad av.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hur som helst kan jag nog hålla med dig i mångt och mycket. Men jag tycker kanske inte att Nielsen är en misslyckad värvning. Visst hade han kanske förväntningar på sig att prestera bättre. Men jag tycker ändå att han får godkänt, om än ett svagt sådant.
De övriga tre kan jag hålla med om. Speciellt Ström. Sloan trodde jag mer på, men han har inte alls levererat. Wennerberg ligger i någon slags gråzon match efter match, det händer inte vidare mycket kring honom.
Strålman är otroligt rolig att titta på. Han är verkligen en duktig back och jag hoppas att vi får se honom i Timrå ett par säsonger till.
Regin har väl egentligen inte levererat så där jättemycket. Men han är ung och duktig, rolig att titta på då han har en härlig teknik. Warg är jag positivt överraskad av.