Det är mycket därför Timrå måste ta sina avslut i taskiga lägen å målvakterna ta lätta skott lätt utträknat. Vi vinner skotten med skyhöga siffror. Så spelvändningarna måste komma tidigare å det är inte backarnas fel bara utan forwards som inte tar possition också,snabbare huvud å fötter så skall det här ordna sig.....
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är mycket därför Timrå måste ta sina avslut i taskiga lägen å målvakterna ta lätta skott lätt utträknat. Vi vinner skotten med skyhöga siffror. Så spelvändningarna måste komma tidigare å det är inte backarnas fel bara utan forwards som inte tar possition också,snabbare huvud å fötter så skall det här ordna sig.....