ringo: Glömt att Timrå toppar fjåskeltoppen? Vill till att de klarar att stanna kvar via kvalserien men det skulle inte förvåna mig om Timrå får spela allsvenskt nästa år.
En kommentar till din kvalserietabell är också på plats.
Timrå och AIK kommer nog tillhöra toppskiktet men däremot tror jag Bofors får svårt att hävda sig gentemot Leksand. Huruvida ens Björklöven tar sig dit är ju i dagsläget osäkert men att lagen utom Timrå, AIK och Leksand hamnar på nedre delen av serien verkar vara en naturlig utgång.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
En kommentar till din kvalserietabell är också på plats.
Timrå och AIK kommer nog tillhöra toppskiktet men däremot tror jag Bofors får svårt att hävda sig gentemot Leksand. Huruvida ens Björklöven tar sig dit är ju i dagsläget osäkert men att lagen utom Timrå, AIK och Leksand hamnar på nedre delen av serien verkar vara en naturlig utgång.