1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 626440

Sv: Luleå - Timrå IK 2005-11-26
Dream Team: Huvudkommentatorn är ingen luling såvitt jag vet. Har aldrig hört honom i Coop förut. Däremot kommenterade han Timrås hemmamatch mot LHF senast, så jag trodde han var från SR Västernorrland?

Och LG Niemi kan knappast beskyllas för att vara en "hemmakommentator".
Visst, han är gammal LHF:are, men han har knappast hyllat Luleå i någon större utsträckning under säsongen ... förutom på sistone då, när han helt plötsligt börjat snacka SM-guld.

Han sågade värvningen av Orszagh också när det begav sig ("Vi får väl se om han kommer in i rullstol på isen"), så att han vill se Krykov i ett oldtimers-lag är knappast något att hetsa upp sig över.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.