1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 626456

Sv: Nyförvärv?
Målskyttet lyser med sin frånvaro.
Något annat kan inte sägas.

Säger snart som Stewie Wonder sa när han träffade Ray Charles.
-Det ser mörkt ut.


Även en klocka som stannat går rätt två gånger om dagen...

Några fler puckar borde trilla in.
Bananfilosofen Sloan riktar in skotten närmare och närmare.
Att vänta in klasen är som att vänta på jackpot.
Snart rasslar det till..

Om våra agenter, tja, tur de inte är som de som sålde fem unga öststatstjejer och trodde de skulle gå fria eftersom de inte sålde sex.
Där kan vi snacka om en riktig råtorsk...


Nä, nu laddar vi bössan inför nästa match.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.