1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 626512

Sv: Luleå - Timrå IK 2005-11-26
dr dängroth: En dinka som står still går så jävla exakt rätt två gånger på ett dygn att en dinka som går hela tiden måste vara exakt rätt hela tiden eller köra tre varv på ett dygn för att vara exaktare.......exakt så är det nog....

Varför vinner vi skottstatistiken för???? Det är helt coco för vinner vi den så vinner vi aldrig matchen. Procentsatsen på antal skjutna skott och antal gjorda mål måste bara vara superjävlasämst. Byt taktik, skit i att vinna skottstatistiken, vinn matchen istället....... Om det nu vore så enkelt ändå....;-)

Finns det statistik för totalt antal skjutna skott på mål?????

FORZA TIK..........alltid, alltid............


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.