1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 627085

Sv: Luleå - Timrå IK 2005-11-26
Bo Bly.

Vad tycker du om denna då? Heja lulingar :-)

Luleå-fansen vet hur man tar emot gäster från mellaneuropa.

I andra periodpausen mellan Luleå och Timrå i lördags utbröt för en kort stund ett mindre tumult då en besökare från Österrike var på besök, antagligen för att se sin landsman Tomas Koch i Luleå. Med sig hade han Österrikes flagga som missuppfattades att vara en Timrå-flagga. Mot honom flög x antal matchprogram och sången "Ner från läktarn Timråsvin" innan alla lyckades uppfatta att han var från Österrike.
//Konrad Olsson

2005-nov-27 @ 22:04:39

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.