1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 627704

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-11-28
RocknRolf2: Är nog den enda här på gästboken som inte tyckte domaren var dålig. Han tog bort precis de saker jag inte vill se i elitserien, hakningar och fasthållningar. Sen kallade han det för lite olika saker vid olika tillfällen, men på det stora hela var det hakningar och fasthållningar det handlade om. Det som stör mer är att domarnivån i elitserien är så ojäm. Fegisar som Lärking, Lahti mm, törs ju inte plocka efter vad man gör på banan utan tar ju utvisningar efter hur många utvisningar det ena eller andra laget har och inte utifrån förseelser på banan. Det gav ryssen blanka faan i, utan tog utvisning för det som var utvisning. Felfri var han inte, men nog den bästa domarinsats jag sett hittills i år. Timrå var klantiga som inte kunde anpassa sig efter den lagda nivån.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.