1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 627756

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-11-28
Timråit H-sand: Det är som sagt inte första gången Aalto håller på som han gör. Tyvärr ramlar han omkring då och då också och ställer till baklängsesmål. Det är för dåligt helt enkelt.

Riktigt dålig insats ikväll. Det är svårt att spela ishockey stillastående. Vi ska vara väldigt nöjda med en pinne. Sedan håller jag med om att vi kanske fick någon utvisning för mycket. Tråkigt att inte vi gör likadant som brynäsarna gör bara. D.v.s. lägger sig ned och filmar.

Något annat än att hålla sig undan kvalserien finns inte hädanefter. Slutspel? Mycket, mycket tveksamt. Känns nästan som lottodragning mellan lag 7 och "12" snart om sista slutspelsplatserna.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.