Per HApps: Gjorde likadant mot V F för ett tag sedan likadant hans ständiga FIPPLANDE på blå de han ofta går bort sig helt o det blir 2 mot 1. Har väl också tappat i självförtroende. Kenta har mycket att jobba med nu men kommer timrå ur den här grundserien bra. Då kan allt hända.då är vi verkliga underdogs i ett slutspel
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Har väl också tappat i självförtroende.
Kenta har mycket att jobba med nu men kommer timrå ur den här grundserien bra. Då kan allt hända.då är vi verkliga underdogs i ett slutspel