1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 627784

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-11-28
Herminator: Vid två mot en-läget var det ju Timråbacken (C-J Johansson?) som inte gjorde vad han skulle. Varför ge Brynässpelaren (Molin) chans att passa pucken till en  i stort sett fristående Bäcktröm? I det läget bör väl Calle i största möjliga mån ta bort passningstillfället och istället låta Asplund fokusera helt och fullt på puckinnehavaren. Såg du det som Wikegård visade på Hockeykväll vad gäller just den situationen? Molin ger ju Bäckström en riktigt bra pass och målskytten har ju egentligen all tid i världen att slå in pucken i en halvöppen bur. Asplund chanslös, eftersom att Brynässpelarna helt enkelt gjorde det hela för bra.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.