1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 627800

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-11-28
Timråit H-sand: Slutspel i år är 50/50. Men att säsongen skulle vara spolierad med att hamna i ingenmansland tycker inte jag! Det här laget är inte beredd att slåss i toppen. Det är ett lagbygge på gång. Går vi till slutspel så är det över förväntningarna. Roligt om grabbarna lyckas. Och en fin hockeyfest som antagligen tar slut rätt fort (men man ska ju aldrig säga aldrig). Men jag skulle med hjärtat på hand och med klar syn vara nöjd med en niondeplacering. Slutspel skulle göra mig totalt oxtokigt överglad.

Antar att vi alla har olika förväntningar och förhoppningar. Mina är ganska låga. Då kan jag förhoppningsvis bara överaskas positivt. Det finns bra spel i det här laget. Vänder det så kan vad som helst hända!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.