1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 627817

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-11-28
Laken:
Håller med om att det var positivt att vi gjorde 3 mål o att lagen underifrån inte tog in på oss.
Tyvärr är det negativa större i denna match än det positiva. Gör spelmässigt en dålig match. Ingen riktig fart i skridskoåkningen. Känns som vi inte riktigt var på tårna, därav många utvisningar. Backspelet var osäkert o struligt.
Ska det bli poäng mot Linköping på torsdag måste rejäl uppryckning ske. Förmodligen går vi väl med kort om folk då med tanke på Nilssons hjärnskakning för Lill-kenta lär väl knappast låta nån junior få spela något utan de lär väl få fortsätta att sitta på divanen i båset.
Räddningen är väl att Linköping bränner ut sig i prestigemötet mot Frölunda imorgon o förhoppningsvis får lida för det mot oss på torsdag. Men som sagt det krävs mycket om och men för att vi ska ta poäng på torsdag känns det som. Hoppas dock att jag har fel och att TIK kommer ut som hungriga örnar som de gjorde mot FBK för 2 år sedan när man vann med 4-0. REPRIS TACK!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.