1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 628015

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2005-11-28
kidcox: Det enda man ser är "Gnäll, gnäll, gnäll, gnäll".

Har ni inte förstått, att man kan inte ligga itopp, år efter år efter år...
Någon gång kommer ett mellan år, och det är nu.

Nä, bortskämd är vad vi har varit de senaste åren. Det är nu man skiljer agnarna från vetet, vilka gnällspikarna är och vilka som håller på laget i vått och torrt.

Det är så enkelt att gnälla på målvakt och backar eftersom de är som bekant den sista utposten.
Men det stora problemet Timrå har är inte ovanstående, utan oförmågan trycka in puckuslingen när man väl har chansen. För så länge man gör ett mål mer än motståndarna så vinner man.
En rätt så enkel mattematik.

Nej, så länge vi slipper kvala är jag nöjd, utöver det skiter jag fullständigt i tabellplaceringen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.