Shadar Logoth: Apropå Umeå så tycker nog jag att vi skänker en tanke dit upp efter denna oerhört tragiska händelse som hände i veckan när 5 unga tjejer i Umeå IK:s handbollslag förolyckades så tragiskt...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Apropå Umeå så tycker nog jag att vi skänker en tanke dit upp efter denna oerhört tragiska händelse som hände i veckan när 5 unga tjejer i Umeå IK:s handbollslag förolyckades så tragiskt...