1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614789 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 629927

Sv: Timrå IK - LHC 2005-12-01
RocknRolf2: Hur skulle Nubbens avgång påverka laget, spelarnas inställning/kunnande/självförtroende på ett positivt sätt?

Eller tänker du på nästa säsongs ev nyförvärv?

Jag förstår inte riktigt vad vi skulle tjäna på det.

Sen finns det en del andra som kräver att Aalto ska bort eller bänkas trots att han skjuter mest, har flest poäng. När vi har centrar som inte gör det defensiva jobbet på rätt sätt. Han värvades för sina offensiva kvaliteter för om ni kommer ihåg så klagade vi för några år sedan på att vi hade nån back som kan skjuta från blå eller en riktig powerplayback.

Det är så enkelt att att höja våra spelare vid vinst och såga dem fullständigt vid förluster.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.