1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 631496

Sv: Otur, nej aldrig
gud:
så då var vi tillbaka igen då, hej å hå till kvalserien vi gå!!!
trist men så är fasllet jag tog häromdagen upp 6 spelare som inte håller klassen i timrå tyvärr
ledsen.
men så är det.
nån sa att blake sloan skulle komma till timrå, är det någon som hört någonting om denna spelare (he he)
warg ström wennerberg asplund oksa cribba nilsson (ojämn)
vem är det som vill börja ta initiativer å lägga näsasn i blöt egentligen????+

djurgården är på G , såg bra ut.
ser bara ut som det är brynäs som är lite knackig och då självklart timrå.
men men så e de
KVALSERIEN ÄR NÄRA!!
dags å byta agenter till timrå nu!
ulf dahlen skulle in å göra ett bättre jobb!!! än många andra i laget
som vanligt vinner vi skotten med dubbla nästan, va gör målvakterna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
skärpning

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.