Kanske är jag för gammal och trött. Jag kanske borde vara snäll i år. Ja, det ska jag. Inte en endaste dum grej ska jag göra. Snyggt och fint. Så är det någon som vill bråka så får ni hitta någon annan.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag kanske borde vara snäll i år.
Ja, det ska jag. Inte en endaste dum grej ska jag göra. Snyggt och fint.
Så är det någon som vill bråka så får ni hitta någon annan.