ernie eagle: Men Magnus, jag skulle inte alls skratta åt dig om du spelade Supportermatchen. Däremot skulle du få ett par armbågstacklingar, en och annan cross checkin och kanske en liten knätackling. Naturligtvis i all vänlighet.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Däremot skulle du få ett par armbågstacklingar, en och annan cross checkin och kanske en liten knätackling.
Naturligtvis i all vänlighet.