-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
1. Han är inte klar
2. Alla vet hur grym han är
3. Han kommer aldrig vara sämre än Oksa
4. Exakt hur grym va inte han i SM Kvarten mot Dif, Hade ha stått fler matcher istället för loje Mikka Kiprusoff skulle vi slagit Dif och i alla fall tagit oss till Semi.
5. Även om han behöver en inkörnings period och det går halv bra, hur kan ni säga att han då kommer minnas som en synda bok, Han kommer alltod vara vår hjälte, han behöll oss kvar i Elitserien tackvare hans icke närvaro den säsongen skulle vi kanske inte vara där vi är idag???
Även om han inte Är Den Övermänsklige så kommer han alltid att vara
Kimmo Kapanen. Eller för mig kommer han alltid var "THE KING".
Kimmo räddar puckar och håller dem, inga RETURER.
OKSA han är född levade planka allt studsar ifrån honom..... Kicken tack.