1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614775 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 638157

Sv: Hjältens återkomst
Smokey:
FEL!!! Nu skall jag för en gångs skull gå helt emot dig. Företaget du nämner kan absölut inte ha duktiga säljare. Vore det så skulle de för länge sedan ha hotat företaget med att gå ut i vild strejk om det inte toga fram tröjor, kepsar, halsdukar o.s.v. som säljer. De flesta säljare arbetar, såvitt jag känner till, med en provisionsdel på sin lön. Ju mer de säljer, ju mer tjänar de. Vore ryktet placerat av detta företag skulle de ha presenterat en kollektion med TALLAR och Kapanen. Alternativt borde lagret av örnar,eldsflammor o.s.v. reas ut.
TALLARNA TILLBAKA !!! KAPANEN TILLBAKA!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.