1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 638212

Sv: Hjältens återkomst
RocknRolf2: Du är ju ta mej fan ett orakel, Roffe!
DU visste redan i April att Jonte skulle få ett acceptabelt erbjudande från Anaheim, fast han själv inte visste något förrän i augusti...

-Jag tänkte nog mer som Nubben, jag. Lagen måste hålla sej inom lönetaket, hade signat att ganska stort antal forwards + Scott Niedermayer som la beslag på runt 7 millar bara sjäv. Kvar fanns det inte så mycket löneutrymme att spendera, och Jonte själv sa ju att han inte skulle dra för lägsta lönen 450.000$.
Är det då underligt att både Jonte och Nubben var tveksamma hur det skulle utveckla sej?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.