1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 638229

Sv: Hjältens återkomst
RocknRolf2: När jag ser dina inlägg blir jag förbannad. På Nubben. Varför, varför läste han inte hockeysnack?
'Rolfie har på känn att Hedström drar, nu kör vi på en ersättare!'.

Men ålrajt. Du säger alltså att din föraning om att Hedström skulle dra - vilket sedan visade sig vara en korrekt känsla - var en sanning redan innan det hände. Det kunde inte ha slutat på ett annat sätt. Vilket givetvis leder till slutsatsen: Nubben är inkompetent.

Jag tror inte på detta. Jag hade ett tag en rekordsvit på femton rätt när det gällde att tvärsäkert avgöra könet på bekantas kommande telningar. Det var ju också en självklar sanning redan innan, eftersom jag hade rätt efteråt. Vad säger det om mina siarkunskaper? Uppenbarligen visste jag ju, eftersom det visade sig vara rätt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.