1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 638808

Sv: Nyförvärv?
Måste bara kommentera Benda igen. Känns otroligt om han skulle komma, vilken kanonvärvning! Förutsatt att han inte plötsligt tagit helt slut så är det här en spelare som lätt går in i förstakedjan och kan styra powerplay.
Fan vad skoj att dem är ute efter en gammal favorit, det var vad som behövdes!
Fixar Nubben den här affären ska han ha en eloge. Benda lär vara apdyr, han har garanterat tjänat feta cash i princip hela sin karriär (särskilt i Ryssland), men om han fortfarande är i samma klass som förut är han lätt värd den ekonomiska chansingen. Går knappast att hitta bättre center på marknaden nu.
Tänk er Benda och ett par nya spelare till. Då jävlar!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.